E-main10
Je vodeće profesionalno rešenje za upravljanje održavanjem namenjeno za kompanije svih veličina koje žele da maksimiziraju performanse opreme, povećaju stepen iskorišćenosti opreme i smanje troškove održavanja. Idealno je rešenje za kompanije čiji uspeh zavisi od performansi opreme. Pouzdanost i jednostavna upotreba, pristup podacima bilo kada i bilo gde, smanjenje troškova održavanja i unapređenje sveukupne efikasnosti opreme samo su neki od razloga zašto je naš program pravi izbor za Vas.
- Razvijen od strane eksperata za održavanje
- Može se koristiti za sve vrste održavanja i za sve vrste resursa
- Bez instalacije
- Jednostavan za obuku i upotrebu
- Može biti prilagođen specifičnim potrebama vaših procesa i jednostavno integrisan sa vašim postojećim aplikacijama
- Dostupan bilo kada i bilo gde
- Dostupan u više jezika
- Visok nivo bezbednosti podataka
- Obezbeđena korisnička podrška
- Upravljanje održavanjem svih resursa uz pomoć jedinstvene platforme
- Praćenje stanja opreme i efektivno planiranje održavanja
- Brz pristup informacijama u vezi opreme i jednostavno izveštavanje
- Obaveštavanje korisnika o izdatim radnim nalozima
- Smanjenje troškova nabavke za održavanje kupovinom pravih delova u pravo vreme
- Unapređenje operativnih aktivnosti identifikacijom oblasti za unapređenje i pružanjem ključnih indikatora performansi (KPIs) Indicators (KPIs)
- Prelazak sa reaktivnog (otklanjanje kvarova) na planirano održavanje
E-MAINT evidentira sledeće informacije koje su neophodne da bi se upravljalo imovinom i održavanjem (ali nije ograničeno samo na njih):
- Osnovne podatke o opremi (proizvođač, model, serijski broj, datum proizvodnje i nabavke, garancije, lokacija, itd.)
- Dodatne informacije definisane od strane korisnika — prilagođavanje
- Prateću dokumentaciju i video fajlovi
- Hijerarhiju sklopova, podsklopova i delova
- Vremena rada i zastoja u radu opreme
- Utroške materijala i rezervnih delova
- Obuke i treninge zaposlenih za rukovanje opremom
- Instrukcije neophodne za bezbednost i zdravlje na radu i zaštitu životne sredine
|
|
- Pregled opreme sa pretraživanjem po svakom parametru
- Pregled planiranih održavanja za odabrani period
- Pregled trebovanja materijala za planirani period održavanja
- Izveštaj o utrošenom materijalu i rezervnim delovima za određeni period
- Izvešaj o prijavama po datumu i objektima održavanja (kvarovi i zastoji)
- Pregled radnih naloga
- Izveštaj o statusu realizacije radnih naloga (realizacija u toku, zatvoreni, nisu realizovani u roku)
- Mogućnost kreiranja izveštaja o pokazateljima rada opreme: broj radnih sati, broj i vreme kvarova, itd.
- Kreiranje registra opreme i upravljanje registrom
- Grupisanje opreme po proizvoljnim grupama sa hijerahijom
- Grupisanje opreme po organizacionim jedinicama sa hijerahijom
- Definisanje odgovornih lica za upravljanje opremom
- Proizvoljno kreiranje tipova opreme
- Proizvoljno kreiranje vrsta detalja i atributa (fabrički broj, serijski broj, godina proizvodnje i sl.)
- Proizvoljno kreiranje elemenata opreme i sastavnih delova
- Dodavanje napomene i priloga (dokumenta, fotografije, uputstva i instrukcije, pravilnici i sl.)
- Definisanje lokacije opreme