E-main10

Je vodeće profesionalno rešenje za upravljanje održavanjem namenjeno za kompanije svih veličina koje žele da maksimiziraju performanse opreme, povećaju stepen iskorišćenosti opreme i smanje troškove održavanja. Idealno je rešenje za kompanije čiji uspeh zavisi od performansi opreme. Pouzdanost i jednostavna upotreba, pristup podacima bilo kada i bilo gde, smanjenje troškova održavanja i unapređenje sveukupne efikasnosti opreme samo su neki od razloga zašto je naš program pravi izbor za Vas.

  • Razvijen od strane eksperata za održavanje
  • Može se koristiti za sve vrste održavanja i za sve vrste resursa
  • Bez instalacije
  • Jednostavan za obuku i upotrebu
  • Može biti prilagođen specifičnim potrebama vaših procesa i jednostavno integrisan sa vašim postojećim aplikacijama
  • Dostupan bilo kada i bilo gde
  • Dostupan u više jezika
  • Visok nivo bezbednosti podataka
  • Obezbeđena korisnička podrška
  1. Upravljanje održavanjem svih resursa uz pomoć jedinstvene platforme
  2. Praćenje stanja opreme i efektivno planiranje održavanja
  3. Brz pristup informacijama u vezi opreme i jednostavno izveštavanje
  4. Obaveštavanje korisnika o izdatim radnim nalozima
  5. Smanjenje troškova nabavke za održavanje kupovinom pravih delova u pravo vreme
  6. Unapređenje operativnih aktivnosti identifikacijom oblasti za unapređenje i pružanjem ključnih indikatora performansi (KPIs) Indicators (KPIs)
  7. Prelazak sa reaktivnog (otklanjanje kvarova) na planirano održavanje

E-MAINT evidentira sledeće informacije koje su neophodne da bi se upravljalo imovinom i održavanjem (ali nije ograničeno samo na njih):

  • Osnovne podatke o opremi (proizvođač, model, serijski broj, datum proizvodnje i nabavke, garancije, lokacija, itd.)
  • Dodatne informacije definisane od strane korisnika — prilagođavanje
  • Prateću dokumentaciju i video fajlovi
  • Hijerarhiju sklopova, podsklopova i delova
  • Vremena rada i zastoja u radu opreme
  • Utroške materijala i rezervnih delova
  • Obuke i treninge zaposlenih za rukovanje opremom
  • Instrukcije neophodne za bezbednost i zdravlje na radu i zaštitu životne sredine
  • Definisanje tipova i vrsta održavanja
  • Definisanje plana održavanja sa vremenom trajanja, brojem i intervalom ponavljanja
  • Definisanje potrebnog materijala i rezervnih delova i povezivanje sa planom održavanja
  • Pregled plana održavanja sa kalendarom aktivnosti
  • Automatsko kreiranje radnih naloga prema planu održavanja
  • Automatsko kreiranje trebovanja materijala i rezervnih delova prema planu održavanja
  • Definisanje defektaža-kontrola sa vremenom trajanja, brojem i invervalom ponavljanja
  • Definisanje defektažnih listi za planirane defektaže kontrole
  • Automatsko kreiranje radnih naloga prema planu defektaža-kontrola
  • Prijava kvarova
  • Automatsko ili ručno kreiranje radnog naloga po prijavi
  • Kreiranje radnih naloga za održavanje
  • Definisanje odgovornih lica za izvršenje radnog
    naloga i nadzor nad realizacijom
  • Izvršenje radnog naloga od strane eksternog
    dobavljača-izvođača na osnovu zaključenih ugovora
  • Definisanje rokova za realizaciju radnog naloga
  • Praćenje i status radnog naloga
  • Dodavanje priloga radnom nalogu (dokumenta, fotografije i sl.)
  • Planiranje drugih aktivnosti sa vremenom trajanja, brojem i intervalom ponavljanja (atesti uređaja i instalacija, servisni pregledi proizvođača-dobavljača opreme u garantom roku i sl.)
  • Pregled opreme sa pretraživanjem po svakom parametru
  • Pregled planiranih održavanja za odabrani period
  • Pregled trebovanja materijala za planirani period održavanja
  • Izveštaj o utrošenom materijalu i rezervnim delovima za određeni period
  • Izvešaj o prijavama po datumu i objektima održavanja (kvarovi i zastoji)
  • Pregled radnih naloga
  • Izveštaj o statusu realizacije radnih naloga (realizacija u toku, zatvoreni, nisu realizovani u roku)
  • Mogućnost kreiranja izveštaja o pokazateljima rada opreme: broj radnih sati, broj i vreme kvarova, itd.
  • Kreiranje registra opreme i upravljanje registrom
  • Grupisanje opreme po proizvoljnim grupama sa hijerahijom
  • Grupisanje opreme po organizacionim jedinicama sa hijerahijom
  • Definisanje odgovornih lica za upravljanje opremom
  • Proizvoljno kreiranje tipova opreme
  • Proizvoljno kreiranje vrsta detalja i atributa (fabrički broj, serijski broj, godina proizvodnje i sl.)
  • Proizvoljno kreiranje elemenata opreme i sastavnih delova
  • Dodavanje napomene i priloga (dokumenta, fotografije, uputstva i instrukcije, pravilnici i sl.)
  • Definisanje lokacije opreme